Harry Styles,Justin Bieber och Beyoncé..

Tjabaluuh!!

Harry Styles:
"Alla HARRY STYLES-fans kan glädjas åt att One Direction-sångaren nu är singel igen.
- Jag vill att ni ska veta att jag inte dumpade Caroline Flack. Det här var ett gemensamt beslut. Hon är en av de snällaste och gulligaste människorna jag vet. Snälla respektera det,skriver Harry på Twitter.
Och det värsta är att hon var 15 år äldre än honom!!

JUSTIN BIEBER
: Har tatuerat in Jesus på sitt ben. Så här skrev han: Jag ser inte mig själv som religiös. Jag har inte varit i kyrkan på väldigt länge,jag fokuserar mer på att be och prata med honom. Jag behöver inte gå till kyrkan,säger Justin..

BEYONCÉ OCH JAY-Z
: Har äntligen blivit tre i famlijen. Den 7 januari föddes Blue Ivy Carter i New York och i ett gemensamt utalande säger familjen att de "är i himlen".
- Det var det bästa händelsen i våra liv,säger paret.

Japp.. Skvaller = BRA :D
Puss puss hejdå! :) <3

Kommentarer
Postat av: Det du

kopierat från Julia tidningen!

2012-03-20 @ 20:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0